    From: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: CB radio
    Date: Wed, 27 Feb 2008 13:06:25 +0100

    Dnia Wed, 27 Feb 2008 11:26:05 +0100, szerszen napisał(a):

    > w sensie zadzialali wstecz czy od tego momentu te radia nie mialy,
    > no bo skoro dodawali, to znaczy ze ktos ja wydal

    Zadziałali wstecz anulując deklarację zgodności.
    Ważne też aby pamiętać, że deklaracja zgodności dołączana do radia nie jest
    tożsama z homologacją. Wielu ludzi myli te dwa pojęcia.
    UKE poprzez cofnięcie deklaracji zgodności zakazała jednoznacznie
    wprowadzania tego urządzenia do sprzedaży czyt. obrotu.
    Używania nikt nie może zakazać jeśli deklarację wydana przed jej
    anulowaniem jest autentyczna i w czasie wydania zgodna z PN.

    Ktoś po prostu dał [...] ciała i wypuścił nie dokońca pewny w działaniu
    produkt.

    Swoją drogą to chodzi dokładnie o tzw. nietrzymanie nadawania w danym
    kanale. Laicznie pisząc chodzi i "zakłócanie" podczas nadawania na danym
    kanale innych kanałów. Efekt taki, że użytkownik innego radyjka odłuchujący
    dajmy na to popularny kanał 19 może mieć kłopoty jeśli w zasięgu jego
    anteny znajdzie się posiadacz felernego Unidena nadający np. na kanale 3,6.

    BTW: na wielu forach poświęconym tematyce CB wielu użytkowników dowiodło,
    że nie wszystkie Unideny z cofniętą deklaracją "sieją" na innych kanałach.

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.