  • Data: 2009-12-09 12:13:52
    Temat: Re: Butelki zwrotne
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem pisze:

    > To musisz mieć albo wyjątkowo duże reklamówki albo wyjątkowo małe
    > wiaderko. Mi te siatki nijak nie chcą pasować do śmietnika.

    A po co duże wiadro? Jeśli segregujesz śmieci, to organiczne i wszystkie
    inne tak dużo miejsca nie zajmują, a trzymanie ich zbyt długo w domu nie
    jest dobrym pomysłem, toteż duże torby są niepotrzebne.

    > Poza tym, w szczycie siatkowego szaleństwa (około rok temu) moi
    > domownicy w tydzień przynosili z normalnych zakupów tyle siatek do domu
    > że starczyłoby na kwartał wynoszenia śmieci (jakbym miał pasujące
    > wiaderko).

    Tu wystarczyłaby nauka, by niepotrzebnie nie brać.

    > Także tą siatkową histerię oceniam dobrze. W ochronę środowiska "za
    > oknem" w ten sposób nie wierzę, ale efektem ubocznym jest znaczne
    > poprawienie się stanu środowiska mi najbliższego - czyli domu.

    Nie - ja zauważyłem jedynie mniej toreb z logo marketu. Cóż ludzie
    kupują nie tylko tam.

    > jak sklepy zaczęły kosić po kilka groszy za siateczkę - nagle odkryli
    > że prościej jest nosić jest przy sobie złożoną w kieszeni
    > siatkę-szmaciankę czy po prostu brać mniej foliowego śmiecia.

    Nie jest łatwiej. Siatkę szmaciankę warto brać wtedy, gdy wiemy, że
    towar nam jej nie ubrudzi. Inaczej drożej będzie kosztować jej częste
    pranie, niż ta jednorazówka.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl