  • Data: 2009-12-09 12:50:33
    Temat: Re: Butelki zwrotne
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zresztą do k.. nędzy - czy huta szkła nie zużywa energii ?

    A i owszem, zużywa. Ale do czego Ci potrzebna huta szkła w przypadku butelek
    zwrotnych (oprócz pierwotnego wyprodukowania butelki)?

    > jak chcesz walczyć z butelkami PET to wyłącz najpierw komputer i nie kupuj
    > telefonu komórkowego,
    > wiesz jakich substancji używa się prz produkcji elektroniki, nie
    > wspominając już o zużywaniu energii ?

    Tak, to jest właśnie typowe polskie myślenie. Dziękuję, że mnie uświadomiłeś
    w tym, że jednak daleko nam jako narodowi, do zdrowego rozsądku. Typowe
    polskie myślenie: czarne albo białe (czerwone), mocher albo komuch... Brak
    słów...