  • Data: 2009-12-09 12:05:47
    Temat: Re: Butelki zwrotne
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (09.12.2009 00:59), Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Tue, 8 Dec 2009, Pan Łoś wrote:
    >
    > [...komuś, bez wrotki...]
    >
    > No i jak tu wprowadzić kaucje i opłaty za *nie*branie zwykłych
    > plastikowych woreczków?
    > Objaśniam: taki dość często spotykany rozmiar pasuje mi do wiadra
    > na śmieci. A pozostałe służą do pozostałych śmieci (większych
    > i mniejszych).

    To musisz mieć albo wyjątkowo duże reklamówki albo wyjątkowo małe
    wiaderko. Mi te siatki nijak nie chcą pasować do śmietnika.

    Poza tym, w szczycie siatkowego szaleństwa (około rok temu) moi
    domownicy w tydzień przynosili z normalnych zakupów tyle siatek do domu
    że starczyłoby na kwartał wynoszenia śmieci (jakbym miał pasujące
    wiaderko). Tego plastikowego g.... nie można się było pozbyć, co
    wyrzuciłem to znowu się gdzieś po domu walało.

    Także tą siatkową histerię oceniam dobrze. W ochronę środowiska "za
    oknem" w ten sposób nie wierzę, ale efektem ubocznym jest znaczne
    poprawienie się stanu środowiska mi najbliższego - czyli domu. Po prostu
    jak sklepy zaczęły kosić po kilka groszy za siateczkę - nagle odkryli
    że prościej jest nosić jest przy sobie złożoną w kieszeni
    siatkę-szmaciankę czy po prostu brać mniej foliowego śmiecia.

    p. m.