  • Data: 2010-03-11 17:36:27
    Temat: Polskie prawo...
    Od: pol <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakby art. nie szukać to wychodzi mi na to, że polskie prawo nie "zdąża"
    za netem. Skoro skazuje się admina za treści na jego forum dyskusyjnym to
    powinno się też ścigać adminów serwerów, na których znajdują się grupy
    news :>
    Z innej mańki. Załóżmy, że mam na stronie bramkę www <=> nntp gdzie można
    czytać i pisać posty na grupy. Czy w takim przypadku sąd też udupi admina
    takiego portalu? Skoro tak to zamknąć M$ za outlook express i inne firmy
    za czytniki grup.
    Jeśli ta sprawa zakończy się dla admina przegraną zakładam na swojej
    stronie bramkę www <=> nntp i poczekam co w moim przypadku wyduma sąd.