  • Data: 2005-10-03 20:43:50
    Temat: Re: Budowa domku
    Od: "TU" <usowski@wp_wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakis czas temu zakupilem dzialke nad jeziorem - pustą - do tego projekt
    > domku, ktorego powierzchnia z tego co wiem dla wielkosci dzialki 3500 m2
    > wynosila max ok 105 m i tyle ma miec domek - tzn 3 kondygnacje. Pozwolenie
    > na budowe dostalem przed wprowadzeniem jakis nowych przepisow ktore
    > sprawiaja ze jesli nie rozpoczne budowy do konca roku to nie bede mogl juz
    > wybudowac tego domku ani zadnego innego.

    Na pozwoleniu na budowe masz informację o czasie jego ważności. PnB ważne
    jest 2 lata, co znaczy, że w tym czasie musisz zglosic do nadzoru fakt
    rozpoczecia prac budowlanych i podac kierownika budowy.

    > Czy ktos moglby podac odnosnik do
    > tej ustawy albo napisac o co chodzi ? i drugie pytanie, czy moge jeszcze w
    > tej chwili lub zmienic projekt domku (lub w przyszlosci go przebudowac ? )

    Przebudowac powinno byc latwiej niz teraz zmieniac projekt. Nowy projekt to
    prawdopodobnie nowe PnB, ktore moze byc trudniej dostac z uwagi na np. brak
    planu zagospodarowania przestrzennego gminy
    Pozdrawiam TU