  • Data: 2014-01-14 10:36:17
    Temat: Re: Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?
    Od: "rg" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 14 Oct 2013 16:58:11 +0100, w <l3h4aj$ljd$1@speranza.aioe.org>, "kashmiri"
    <k...@l...co.uk> napisał(-a):

    > * sprawa cywilna nie ma wielkich szans powodzenia - brat zawsze może się
    > wybronić powołując się na instytucję "darowizny" i nie będzie jak wykazać,
    > że to wierutne kłamstwo.

    Mam, jeżeli dowody będą mocne (jacyś świadkowie, emaile, skoro brat spłacał
    pożyczkę to chyba przelewem? to też dowód).
    Trzeba założyć sobie teczkę ze *wszystkimi* dowodami, w tym przypadku jeden to
    za mało, ale w "kupie siła".

    > * sprawa karna: można spróbować złożyć doniesienie do prokuratury o
    > wyłudzenie i zobaczyć, jak na sprawę zapatruje się prokurator;

    I zatrudnić przy tym adwokata, by wydeptywał u prokuratora.
    Sam z siebie to prokurator pewnie umorzy.

    > * włączanie US (albo Urzędu Kontroli Skarbowej) jest bezcelowe do sprawy
    > cywilnej.

    Nie wydaje mi się, żeby to coś dało.