  • Data: 2013-10-15 16:34:56
    Temat: Re: Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-10-15 12:28, Andrzej Lawa wrote:

    > Ja nie mam uprawnień, a prokuratura działa i działa... Dość powoli ;)

    Nie widzę sensu odnosic się do kolejnych, wypisywanych w usenecie
    idiotyzmów Ławy, ale przy okazji jego popiskiwań i bredni o
    "prokuratorze", na zasadzie dygresji 'wrzucam" nast. zagadnienie prawne:
    Istotnie prawo zabrania (art. 212 KK) POMAWIANIA osoby itd pod groźba kary.
    Jednakze występek ten nie zachodzi (art 213 KK), jesli , cyt.
    "publicznie podnosi lub rozgłasza prawdziwy zarzut". A więc Ława nie
    moze korzystać z ochrony prawa w zakresie art. 212, bo informacje o
    prawomocnym skazaniu go (w 2-instancjach) za czyny o charakterze
    krymnalnym, m.in za pobicie są ponad wszelka wątpliwośc prawdziwe.

    Jest jednak pewna kwestia, która byc może w ostatnim okresie stała się
    aktualna, a mianowicie kwestia zatarcia skazania. Newykluczone, że
    przestępstwo Ławy, to, ze został prawomocnie skazany na kare więzienia,
    i musiał m.in. płacic odszkodowanie poszkodowanemu przez siebie za
    utrate zdrowia uległo juz zatarciu.
    Ale!!! to nie kto inny, jak sam Ława publicznie, najpierw na łamach
    powszechnie dostępnej prasy, a potem tu, w usenecie wielokrotnie i ze
    szczegółami opisywał zarówno swoje przestepstwa, jak i przebieg
    postępowania sądowego w swojej sprawie, iformował tez o wymierzonej mu
    karze.
    Oczywiście opisy te były skrajnie stronnicze i głównie koncentrowały się
    na rzekomej wg. niego co najmniej niekompetencji składów sądowych przed
    którymi stawał jako oskarzony, a nastepnie skazany, ich rzekomej
    komitywie z pełnomocnikami strony poszkodowanej itp brednie, które łatwo
    sobie wyobrazic znając wypisywane tu bzdury Ławy. Kto ciekaw może to
    odszukać w sieci..
    A więc powstaje pytanie;- czy w przypadku nawet zatarcie skazania wolno
    się do tego skazania odnosic, jesli o tym fakcie i towarzyszacych temu
    okolicznościach nie kto inny, ale sam skazany wielokrotnie i publicznie
    o tym informował?