  • Data: 2013-10-14 20:10:37
    Temat: Re: Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 Oct 2013, Andrzej Lawa wrote:

    > A jest wymóg,

    Jest.

    > żeby była pisemna, hmm?

    Nie, słabsza forma "stwierdzenia pismem" wystarczy.

    IMO "pożyczka" w tytule przelewu wypełniałaby ten warunek,
    mimo braku formy pisemnej zapis dowodziłby, że został dokonany
    przez uprawnioną osobę (bo obojętnie czy "osobowo" czy
    internetowo, z założenia dostęp ma tylko właściciel konta
    lub osoba którą do tego upoważnił, przestępstwo wykluczamy,
    bo teza że przez długi okres czasu zainteresowana nie
    zauważyła zniknięcia miliona złotych na który wzięła
    pożyczki bankowe jest absurdalne).
    Dowód przyjęcia płatności z takim tytułem bez protestu
    drugiej strony działałby i wobec niej - "pan wiedział,
    że to jest pożyczka".

    pzdr, Gotfryd