  • Data: 2013-09-08 16:19:19
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-08 16:04, z pisze:
    (...)
    > Nie kombinuję tylko nie widzę powodu żeby "słoikowatość" uważać za
    > grzech śmiertelny na tle tego co wyrabiają inni w zgodzie i w ramach
    > prawa nie będąc słoikami.

    Specyficzny relatywizm prezentujesz, a ja nie pisałem, że uważam
    "słoikowatości" za grzech śmiertelny. Zacząłeś kombinować,
    odpowiadać wymijająco to i takie skutki.

    > Zresztą. Ostatnio nawet kasa z szarej strefy mają być wliczane do
    > dochodu narodowego więc daruj sobie bo oceny są niejednoznaczne.

    Moja ocena, moje prawo, a powyższe zdanie to kolejny przykład
    kombinacji i ściemniania. Twojego.

    > Płacę tam gdzie zarabiam połowę swojego dochodu. Drugą tak czy siak
    > muszę gdzieś dołączyć. Albo się rozdwoić. :-)

    Pisałeś, że: "Nie łamię prawa." Odpowiedź jest wymijająca
    - wiesz gdzie się składa PIT?

    > Branie urlopu z pracy (2 razy) bo wydział komunikacji pracuje jak
    > pracuje też uważasz za model zachowań?

    LOL - przeczytaj jeszcze raz co napisałem. To że masz taki
    problem to jest konsekwencja tego modelu zachowań, a nie model.