  • Data: 2013-09-08 15:30:49
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-08 13:31, z pisze:
    > W dniu 2013-09-08 10:19, Artur Maśląg pisze:
    > Jakie ładne dorabianie ideologii - mieszkasz w konkretnym miejscu,
    >
    > Życie nie jest takie proste.

    Hmmm, jak ktoś stwarza sobie problemy:>

    > Mieszkam trochę tu trochę tam w zależności
    > od zapotrzebowania na pracę i opieki nad starszymi rodzicami.
    > Płacę sumiennie wszystkie podatki zgodnie z prawem.

    Najpierw dorabiasz ideologię pisząc:
    "cała banda "przedsiębiorców", "rozwodników" czy innej
    patologii pleniącej się w miejscach do których "słoiki" przyjeżdżają za
    chlebem.", teraz kombinujesz.

    > Nie łamię prawa.

    Zapytałbym gdzie płacisz PIT, ale co tam...

    > Czepiłeś się szczegółu nie wiem w jakim celu.

    Zasadniczym i nie chodziło o szczegół.

    > Drąż temat sobie sam.

    Tu nie ma co drążyć - jest pewien model zachowań, który
    prowadzi do opisywanych sytuacji.