  • Data: 2003-11-04 08:57:14
    Temat: Re: Blokowanie stron - legalne czy nie
    Od: "flashi" <flashi@_usun_to_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz Biegaj" <p...@c...infoland.int.pl> napisał w
    wiadomości news:bo6e11$dc9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Mam pytanie czy takie dzialanie jest legalne - tj. czy np. jesli
    > przygotuje spis stron pornograficznych, klienci zaczna z niego korzystac
    > to czy producent akcesorii erotycznych (polski lub zagraniczny) nie moze
    > mi wytoczyc procesu o utrudnianie dzialalnosci handlowej?

    Oczywiscie ze jest legalne ... Szczegolnie ze zaznaczyles w poscie ze user
    sam bedzie zaznaczal czego nie chce ogladac ...

    > A jesli nie, to czy w przypadku gdy moja lista bedzie
    > "nieszczelna", tj. dostana sie przypadkowe niewinne adresy, to mozna
    > jakos wymigac sie od odpowiedzialnosci (wstawiajac np. unniewinniajaca
    > klauzule ktora uzytkownik musi przeczytac i zaakceptowac a mowiaca o tym
    > ze autor listy nie odpowiada za jej tresc)?

    Ehhh do czego to doszlo ... zeby sie zastanawiac czy moge ograniczyc
    ogladanie stron :))
    Wiadomym wszem i wobec jest ze stronki XXX to glowne zrodlo dialerow
    wiruskow i tym podobnych szkodliwych tresci, wiec normalne jest ze jesli
    klient sobie zyczy zablokowac takie cos to jesli jest to tylko mozliwe to
    powinno byc mu to udostepnione ...
    Na szczescie nie jestes TEPSA ktora mimo ze wiedziala ze dialer to zlo, mimo
    ze miala mozliwosc blokowania 0-700 dla pojedynczych userow nie robila tego
    bo na tym kase bila na maxa ciagnac z klientow na max :( ...