  • Data: 2003-11-04 13:08:31
    Temat: Re: Blokowanie stron - legalne czy nie
    Od: p...@c...infoland.int.pl (Lukasz Biegaj) szukaj wiadomości tego autora

    flashi <flashi@_usun_to_.pl> wrote:
    > Ehhh do czego to doszlo ... zeby sie zastanawiac czy moge ograniczyc
    > ogladanie stron :))

    No jak dla mnie jest to porownywalne do rozpowszechniania np. listy
    nieuczciwych firm - I mimo tego ze dajac Ci taka liste zastrzegam,
    ze moglem sie pomylic przy jej tworzeniu, ze dane moga byc nieaktualne
    i ze uzywasz jej na wlasna odpowiedzialnosc, to firma X umieszczona na
    niej chyba moze miec pretensje o nazwanie ja nieuczciwa i wymagac ode
    mnie udowodnienia tego.

    Chyba ze sie calkowicie myle ;-).

    --
    * Lukasz Biegaj BL661-RIPE LPB1-6BONE jid: l...@j...atman.pl *