eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-19 18:54:16
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.05.2022 o 17:56, Shrek pisze:

    > No co. Okupację. Czasami komuś dom zburzą, czasem wygona, czasem
    > zastrzelą. Jak to wojsko okupanta. Popierasz?

    Pomijając (z litości) wtrącenie o okupantach, bo to zupełnie inny temat,
    to zrównanie z ziemią siedziby szkoleniowej i przygotowującej pasy
    szahida dla zrytych przez religię fanatyków, którzy następnego dnia mogą
    wysadzić się w restauracji koło mojego domu, to tak, popieram.

    > A co za różnica? Dla palestyńczyków żydzi to takie same okupanty jak dla
    > ukrainców ruskie.

    Ok, widzę, że znowu nie masz pojęcia o czym piszesz.

    > Zresztą powiedz uczciwie - naprawdę wierzysz, że te
    > wszystkie pożary u ruskich to od matrosów kurzących cigarety? Przecież
    > to oczywiste, że ukraincy też swój terror^H^H^H partyzantkę uprawiają.

    Dla jednych oczywiste, a dla innych nie.
    Litwinienko i Politkowska byli innego zdania:
    https://forsal.pl/artykuly/1033432,zamachy-terroryst
    yczne-w-rosjii-analiza.html

    Ale już ich nie zapytasz.

    A szury miały rację.