  • Data: 2003-02-28 13:52:08
    Temat: Re: Blokady drog
    Od: "SOTB" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak Pan reaguje na argumenty .. co mnie obchodzi ze polska maka jest
    > tania,
    > niech zmniejszaprodukcje i podniosa cene..?

    Myślenie krótkowzroczne.
    Nawet przy tej cenie znajdują się chętni by kupować mąkę z zagranicy - czy
    tańsza czy droższa. Zmniejszenie produkcji i podniesienie ceny nie da
    żadnego pożytku. Raczej zablokowanie możliwości zakupu towarów z zewnątrz
    wchodziłoby w grę. Założenie grup producenckich mogłoby też wiele zmienić -
    większa elastyczność i współdziałanie.

    SOTB