  • Data: 2003-02-28 18:35:13
    Temat: Re: Blokady drog
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak jest w całej tzw. Grupie Cairns ( od miasteczka w Australii ), ale
    > faktycznie Nowa Zelandia jest tu pięknym przykładem, bo wycofała dotacje
    do
    > rolnictwa ( były, a jakże! ) prawie z dnia na dzień. Cześć zbankrutowała
    ale
    > reszta produkuje efektywnie i NZ wraz z resztą grupy Cairns jest w WTO
    teraz
    > rzecznikiem liberalizacji handlu produktami rolnymi.

    No to mają tutaj moje pełne poparcie!
    Szkoda tylko, że pewnie nie na wiele im się przyda :-(

    > Cała sprawa ma wiele
    > jeszcze aspektów - miałem swego czasu na konferencji w Niemczech referat
    nt.
    > Wspólnej POlityki Rolnej więc o dotowaniu rolnictwa i o zniszczeniach
    które
    > ono powoduje wiem sporo. Jak ktoś chce i zna angielski mogę mu przysłać
    mój
    > artykuł ;-)

    Proponuję umieścić rzeczone opracowanie na jakimś serwerku coby
    przyczyniło się do wzrostu świadomości narodu w omawianej kwestii.

    > (..) Ja mówię tak -jak ich Wam tak ich szkoda, to załózcie
    > fundacje i wpłacajcie 10% dochodu na biedaczków rolników.

    Alternatywnie każdy zwolennik dopłat powinien zobowiązać się do
    corocznego wykupu kilkunastu ton nadmiarowego zboża lub innych
    świniaków ;-)

    pozd.Pix