  • Data: 2003-03-03 11:47:05
    Temat: Re: Blokady drog
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "JarekT" <t...@w...pl> wrote in message
    news:b3oef5$a1v$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nie jestem ani ekonomistą, ani rolnikiem - nie wiem jakie należy podjąć
    > decyzje w dziedzinie gospodarki rolnej (podnieść cła dla ochrony naszego
    > rynku?, dotować potężnie produkcję rolną jak w np. w Danii?, stworzyć
    > mechanizmy dystrybucji z minimalną liczbą pośredników?).

    A po co minimalna liczba posrednikow ?
    Wolalby Pan jednego monopolistycznego ?

    Dla ochrony, to nalezy oddzielic funkcje socjalne od gospodarki.
    Socjal nie powinien byc "sprzezony" z produkcja.

    > Fakt - podczas protestów dochodzi do przejawów prymitywnego chamstwa,
    > chuligaństwa czy okrucieństwa, a nawet bestialstwa (np. świnka we
    > Wrocławiu). Tłumem rządzą inne prawa niż pojedynczym człowiekiem.
    > Ja nie zajmuję miejsca po którejś ze stron - po prostu staram się, na ile
    > mogę, widzieć sprawę szeroko, zrozumieć zjawisko i nie rzucać pochopnych
    > jednostronnych twierdzeń.

    > Co za wyobraźnia i błyskotliwość, gratuluję, gratuluję...

    Eee. Malo to razy zbijano i tlumaczono ze z glodu ?

    > Jestem z tego powodu zroz.... eeeeeee, albo nie - dam sobie spokój

    > Bo jestem skąpy *

    Niemadra czasem odpowiedz prowokuje doniemodrego pytania,
    by odpoiwadajacy zastanowil sie nad tym co odpowiedzial.

    Wycial Pan odpowiedz ktora sprowokowala pytanie...
    wiec widze, zesie Pan nie zastanowil...

    Bopguslaw