  • Data: 2003-02-28 19:44:52
    Temat: Re: Blokady drog
    Od: "JarekT" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak Pan reaguje na argumenty .. co mnie obchodzi ze polska maka jest
    > tania,
    > niech zmniejszaprodukcje i podniosa cene..?
    Nie jestem ani ekonomistą, ani rolnikiem - nie wiem jakie należy podjąć
    decyzje w dziedzinie gospodarki rolnej (podnieść cła dla ochrony naszego
    rynku?, dotować potężnie produkcję rolną jak w np. w Danii?, stworzyć
    mechanizmy dystrybucji z minimalną liczbą pośredników?).
    Fakt - podczas protestów dochodzi do przejawów prymitywnego chamstwa,
    chuligaństwa czy okrucieństwa, a nawet bestialstwa (np. świnka we
    Wrocławiu). Tłumem rządzą inne prawa niż pojedynczym człowiekiem.
    Ja nie zajmuję miejsca po którejś ze stron - po prostu staram się, na ile
    mogę, widzieć sprawę szeroko, zrozumieć zjawisko i nie rzucać pochopnych
    jednostronnych twierdzeń.

    > Moze do morderstwa....
    Co za wyobraźnia i błyskotliwość, gratuluję, gratuluję...

    > Ale ja pana na pewno bym wtedy nie usprawiedliwial...
    Jestem z tego powodu zroz.... eeeeeee, albo nie - dam sobie spokój

    > No to czemu nie daje pan 2 razy wiecej niz chlop chce ?
    Bo jestem skąpy *

    Jarek

    * niemądre pytanie często prowokuje do takiejże odpowiedzi