    From: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokada ruchu - protest - czy to trzeba zgłaszać?
    Date: Tue, 5 Aug 2008 20:25:30 +0200

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:77d6.00000d91.489831e3@newsgate.onet.pl...

    > Bo słuch mam słaby.

    To udaj się do lekarza, najlepiej od razu do dwóch: od słuchu i głowy.

    > Bo nie chcę mieszkać w wiejskiej dyskotece? Wiesz tu u nas obowiązują
    > troszkę
    > inne standardy.

    Wcześniej pisałeś, że mieszkasz wystarczająco daleko i Tobie to nie
    przeszkadza. Zdecyduj się na jakąś wersję.

    > Żeby zwrócić uwagę na problem.

    Zwrócisz uwagę na problem zbyt łagodnego traktowania organizatorów takich
    "imprez".
    Przecież to jest forma terroryzmu. Chcesz zaszkodzić ludziom, który w żaden
    sposób nie są sprawcami problemu.

    > Małe dzieci też czasami nie lubią disco polo.

    Na szczęście małym dzieciom można pewne rzeczy wytłumaczyć. W Twoim
    przypadku jest jak widać na to za późno.

    >Mają zbyt mocne głośniki, musiałaby być cała orkiestra symfoniczna.

    Po co orkiestra? Macie zakłócić tą muzykę. Niech protestujący wyposażą się w
    gwizdki, trąbki, bębenki, itp.

    > Nie znamy. Takie dziwne miasto.

    No cóż. Jak widać nie myliłem się w ocenie Twojej osoby. Chcesz iść po
    najmniejszej linii oporu.
    Możecie wyć, śpiewniki ściągnąć z internetu, itd. Macie _zakłócić_ zabawę, a
    nie jej dostarczyć.

    > Trudności organizacyjne. Urząd funkcjonuje do 16:15, w tym czasie
    > zainteresowani pracują.

    Walka wymaga wyrzeczeń.

    > Oleją. Chyba, że zablokuje się przejście...

    Jak zrobicie zamieszanie pod klubem to nie oleją. Teraz jest sezon ogórkowy,
    padlinożercy są złaknieni takich "sensacyjek".

    > Przeczytaj dokładnie to co napisałem w pierwszym poście.

    Czytałem. Nie ma słowa o rozmowach, pismach, negocjacjach. Napisałeś tylko,
    że z władzami miasta nie ma sensu rozmawiać.

    > Ostatnio stałem w korku bo szła pielgrzymka. Nie byłem stroną w sporze.
    > Zrozumiałem.

    Ile ta pielgrzymka przechodziła? 5 minut? Jak rozumiem, wy chcecie
    zablokować ulicę na znacznie dłuższy czas.

    > Trzaśnie się jakiś transparencik...

    Trzaśnij, najlepiej wypisz na nim nazwiska organizatorów, żeby kierowcy
    wiedzieli kogo mają "trzasnąć".

    > To w Polsce chyba normalne (na tej grupie też:)

    I to jest przykre. Trzeba z tym walczyć, a nie rozwijać.

    > My tu bojaźliwi nie jesteśmy... Napisałem przecież, że amunicji i broni
    > brak.

    Broń i amunicję zaproponowałem. Odrzucasz ją, bo chcesz iść po najmniejszej
    linii oporu.

    > Znowu iść z butelkami na czołgi? Widać, że nigdy w życiu nie miałeś do
    > czynienia z urzędem. Z czasem nabierzesz doświadczenia.

    Nie rozśmieszaj mnie. Walczyłem nie raz i jakoś nie było z tym problemu. Co
    więcej, w wielu przypadkach wystarczyła zwykła rozmowa. Walka to nie jest
    rowiązaniem wszystkich problemów.

    > Powtarzam: tu u nas panują nieco odmienne standardy...

    Właśnie widzę. Napiszesz gdzie to jest "u Was"?

    > Co do meritum odpowiedzi oczywiście nie znasz? Pytanie było zbyt mało
    > konkretne?

    Jakiej odpowiedzi oczekujesz? Twój pomysł jest łamaniem prawa. Poczytaj
    sobie na tej grupie starsze wątki.
    To, że "władza" boi się zdecydowanie rozpędzać takie imprezy, świadczy tylko
    o jej ułomności.

    Jeszcze trochę i trzeba będzie ustalać grafiki. 10-12 drogę blokują lekarze,
    12-14 górnicy, 14-16 nauczyciele, 16-18 niezadowoleni z knajpy mieszkańcy
    osiedla...

    Pozdrawiam
    Czabu