    From: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokada ruchu - protest - czy to trzeba zgłaszać?
    Date: Tue, 5 Aug 2008 10:57:54 +0200

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:77d6.00000d6f.48980859@newsgate.onet.pl...

    > Moja żona od kilku lat mówi to samo...

    Czemu więc nie słuchasz mądrzejszych od siebie?

    > Ano niekoniecznie mi, ja jsetem dosyć daleko od tej dyskoteki. Zasięg
    > hałasu to
    > kilkaset metrów, gęsta zabudowa. Parę tysięcy osób cierpi.

    Czyli jesteś zwykłym pieniaczem.

    > Niech się przesiądą do tramwajów:). Ich poparcie nie ma dla nas żadnego
    > znaczenia, oni tu nie mieszkają.

    To dlaczego chcesz im utrudniać życie, jeżeli w żaden sposób ich to nie
    dotyczy? Zachowujesz się jak małe dziecko. Nie możesz dokopać większemu i
    silniejszemu, to chcesz pobić słabszego od siebie, który Ci nie odda.

    > Przestać pić piwo w ramach protestu? Wybacz, ale jesteś niepoważny.

    Dlaczego? Domyślam się, że w tym lokalu pojawiają się głównie mieszkańcy tej
    okolicy. Zablokujcie wejście do lokalu, wynajmijcie jakiegoś skrzypka który
    będzie fałszował przed wejściem, śpiewajcie pieśni ludowe, itp. Zróbcie tłum
    przed wejściem, przynieście zgniłe jaja (ale nie rzucajcie):-)
    Jak zepsujecie ludziom dobrą zabawę, to przejdzie im ochota do przebywania w
    lokalu.

    > Właściciel tu nie jest winny, kasa jest kasa, jak można zarabiać, to
    > reszta się
    > nie liczy. Winne są władze dzielnicy, ale żaden urzędas nie zareaguje,
    > jeśli
    > nie będzie dużej afery. Inne środki perswazji zostały już wyczerpane.

    To dokuczcie urzędasom. Zablokujcie wjazd na teren ich parkingu, pikietujcie
    przed urzędem, itp. Ściągnijcie gazety, telewizję.

    Jakie środki perswazji wyczerpałeś? Napisałeś, że z władzami miasta
    rozmawiać nie ma sensu. Pytanie czy ktokolwiek rozmawiał? Podejrzewam, że
    nie.

    >Kierowcy zrozumieją :).

    Nie zrozumieją. Przede wszystkim nie są stroną w sporze. Po drugie zapewne
    nawet nie będą wiedzieli dlaczego stoją w korku. Zresztą z jakiej racji
    mieliby rozumieć?

    Jak dla mnie przejawiasz klasyczne objawy pieniactwa i tchórzostwa. Boisz
    się zacząć z silniejszymi (właścicielem lokalu i władzami miasta) więc
    chcesz się wyżyć na niewinnej grupie ludzi. Równie dobrze możecie pobić
    kilkoro dzieci wychodzących ze szkoły. Wiesz jaki wtedy szum wywołasz? Na
    pewno będzie o Was głośno...

    Pozdrawiam
    Czabu