  • Data: 2010-02-19 08:20:36
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4b7e412c$1@news.home.net.pl...

    > Nie "sugeruję", kłamczuszku, tylko zwracam uwagę, że tak bywa i ktoś -
    > zwłaszcza przyjezdny - może odnieść wrażenie, że tak jest i w tym
    > przypadku.

    ale to ze tak bywa, nie znaczy ze tak jest, tam sadzac po zdjeciach,
    wyraznie widac ze tak nie jest

    > Jesteś hipokrytą.

    bo poniewaz?

    > O, ja znam jeszcze skuteczniejsze - kula w łeb. Konsekwentnie to też
    > musisz poprzeć.

    musialbym i w konsekwencji poprzec odstrzal ciebie

    > Mój, jeśli nieświadomy jakichś "tajnych" zasad też zastanę blokadę...

    zadnych tajnych, redaktorka jakos nie miala problemow z dostrzezeniem
    odpowiedniej informacji

    > Inna sprawa, że mam szlifierkę i przetwornicę.

    i znowu sie skonczy jak w przypadku zabaw z aparatem, chcesz aby zli ludzie
    zrobili z ciebie kaleke?

    > Nie pomawiaj innych o kłamstwo, kłamco.

    a ty co gebels?
    myslisz ze jak wiele razy powtorzysz ta sama bzdure, to stanie sie prawda?

    > Raczej twoje niezrozumienie prostej fizycznej prawdy, że jak się komuś
    > zablokuje pojazd, to tym bardziej nie odjedzie.

    alez ja to rozumiem, ale za ta blokade bedzie musial zaplacic, wiec wyrowna
    straty

    lepsze to niz powolic mu sie ulotnic, i potem dochodzic swojego miesiacami
    albo latami

    > Ale nie zmieniaj tematu, cwaniaczku - raz piszesz, że OK jest blokowanie
    > pojazdów osób niebędących klientami, a klienci BP (przez całyc zas
    > parkowania generujący BP dochód) są "bezpieczni", a potem zmieniasz
    > zdanie i chcesz blokwać wszystkich jak leci.

    nic takiego cwaniaczku nie napisalem, po prostu po raz kolejny dajesz dowod
    na twoje problemy z rozumowaniem, lub celowo to robisz, co tylko gorzej o
    tobie swiadczy