  • Data: 2010-02-19 07:57:23
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > to nie byly miejsca parkingowe, do postawienia samochodu i pojscia do
    > pracy, to byly miejsca postojowe dla klientow, aby mogli sobie zalatwic
    > wszystko na stacji bez blokowania dystubutora

    Co nie przeszkadzało w blokowaniu także tych klientów.

    > co do parkowania pod dystrybutorami, to juz ci udowodnilem, ze nie
    > przeczytales, albo nie zrozumiales

    LOL

    > to ze ty napiszesz ze sa bandyckie, to nie znaczy ze sie takimi stana,

    Nie staną się. One są bandyckie.

    > sa to za to metody skuteczn

    Podobnie jak i inne stosowane przy wymuszaniach haraczy.

    > dziwne ze jakos bandyckie metody zajmowania cudzej wlasnosci w postaci
    > wielogodzinnej okupacji swoim autem, cie tak nie raza

    Primo: nie bandyckie bo z reguły wynikające z nieświadomości.
    Secundo: nie mówię, wbrew temu co kłamliwie implikujesz, że takie
    parkowanie wbrew woli właściciela jest OK. ALE są inne metody. Analogia:
    próbuję ciebie doprowadzić do prawdy słowami. Ale skutecznie i szybko
    mógłbym ciebie zmusić do przytaknięcia moim słowom, jakbym pojechał z
    kilkoma karkami, porwał cię, solidnie skatował i tak zastraszył, że
    zgodziłbyś się na wsyzstko. Metoda skuteczna. Poprzesz ją?

    > o tym, czego od poczatku tej dyskucji nie jestes w stanie pojac

    No cóż - jednej rzeczy na pewno nie mogę pojąć: jak możesz uważać, że
    twoje prymitywne manipulowanie cytatami i kłamstwa kogokolwiek nabiorą?

    > biore przyklad z ciebie

    I znowu bezczelnie kłamiesz.