  • Data: 2010-02-19 07:37:49
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    news:1jji4li4nqdfw$.dlg@piki.fixed...

    > Tak, nie ma zastosowania. Nawet kanarom nie wolno ruszyć gapowicza, a co
    > dopiero tam.

    ale samochod to nie czlowiek, a jak widzisz zlodzieja, to mozesz go sila
    zatrzymac, nawet wbrew jego woli

    > Nie tobie o tym decydować

    mi nie, wlascicielowi terenu

    > Tak, czekam na sprawiedliwy wyrok w sądzie, a nie wsiowy pogrom z widłami.

    to podasz grzecznie swoje dane, albo poczekasz na przyjazd policji, ktora je
    od ciebie pobierze, a nie uciekniesz jak to w polsce bywa

    > Nie tobie decydować, możesz spisać numery zgłosić w odpowiednie miejsce

    blokada jest skuteczniejsza i daje nauczke na przyszlosc

    > Teren jest wystawiony do użytku publicznego. Tak samo jak sklepikarzowi
    > nie
    > wolno decydować kto może wejść, a kto nie do sklepu.

    a to oznacze za moge sobie w sklepie rozlozyc spiwor i przenocowac?
    przeciez jest wystawiony do uzytku publicznego

    > Po prostu jesteś oporny. A wystarczyłby jeden proces wytoczony przez
    > kierowce niezniechęconego gadaniem tępaków.

    widac jestes malo przekonywujacy, a co do procesu, sam jestem ciekaw, ale
    kibicowalbym stacji

    > Odpowiadasz pytaniem na pytanie. Szkoda, że nie na temat. Wtedy jest
    > obywatelskie zatrzymanie.

    i tu masz obywatelskie zatrzymanie i to nawet nie clzowieka, a auta

    > Pytam ponownie: Czy mogę go zamknąć w piwnicy tak
    > długo jak mi się podoba, żeby nie bawić się w sądy, zeznania, papierki,
    > etc

    ale tutaj chlopaku nikt nie zatrzymuje auta na dowolny czas, tylko na czas
    do wniesienia stosownej oplaty, lub do przyjazdu policji, tak jak sam
    napisales w przypadku obywatelskiego zatrzymania