  • Data: 2008-11-20 21:37:58
    Temat: Re: Blednie wyslany przekaz pocztowy.
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 20 Nov 2008 10:38:30 -0800 (PST), o...@k...pl napisał(a):

    > Ową instytucją jest komornik.
    [...]
    > Konkludująć komornik omyłkowo wysłał pieniądze do mnie zamiast do
    > mojego ojca.

    Panna z biura komornika po prostu źle zleciła przekaz, bo rozumiem, że
    pisząc "przekaz pocztowy" masz na myśli pieniądze przynoszone przez
    listonosza na adres (nie na konto), wysłała nie do tego adresata, sytuacja
    bardzo podobna do takich, jak kasjerka w banku wyda gotówkę nie temu co
    trzeba lub wyda więcej tej gotówki.

    > Wiem, że istnieje coś takiego jak bezpodstawne wzbogacenie, jednak
    > jeśli ktoś popełni błąd w numerze konta i wyśle przelew do obcej
    > osoby, odzyskanie takich pieniędzy graniczy z cudem.

    Dlatego pisałem, że proste sprawy można tak skomplikować, że zanim zmusiby
    Ciebie prawnie do oddania, to minęło by dużo czasu, ale oczywiście Johnson
    się ze mną nie zgodzi.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii