    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bilet czasowy i punktualnosc
    Date: Wed, 20 Jan 2010 10:11:55 +0100
    <hj4eln$66g$1@news.onet.pl> <hj4fjq$9aq$1@news.onet.pl>
    <hj4h75$1b$1@inews.gazeta.pl> <hj6dpk$lgi$3@news.onet.pl>
    <hj6dvd$lgo$2@news.onet.pl> <hj6f7n$r54$1@news.onet.pl>
    <hj6fo0$sra$1@news.onet.pl> <hj6gdn$u47$2@news.onet.pl>
    <hj6glf$ul4$1@news.onet.pl> <hj6h23$vti$2@news.onet.pl>
    <hj6h4u$ul4$3@news.onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > No nie, pójdźmy dalej - odszkodowania trzeba żądać od kierowców,
    > którzy te korki tworzą, zamiast jechać autobusem. LOL :)

    Nie - ponieważ wolniejsza jazda w określonych godzinach - ze względu na
    natężenie ruchu jest brana pod uwagę przy tworzeniu rozkładu jazdy -
    jakbyś zajrzał na link, który Ci podałem, to o różnych porach czas
    przejazdu jest różny. Zarządzający natomiast odpowiedzialni są za to, że
    np nie koordynują robót, przez co odcięta potrafi być któraś dzielnica
    całkowicie, bo na wszystkich drogach dojazdowych jednocześnie robi się
    remonty.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl