    From: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bilet - cena nominalna
    Date: Sat, 26 Apr 2008 12:29:33 +0100

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fuuvoq$vqm$1@news.onet.pl...

    > Właśnie o to chodzi, że nie. Nie byłyby to te same osoby. Byłyby to
    > osoby, które akurat ustawiły się pierwsze w kolejce, co nie oznacza, że są
    > najbardziej zainteresowane obejrzeniem widowiska.

    Ja myślę, że skoro ustawiły się piewrsze w kolejce, to są jednak
    zainteresowane obejrzeniem widowiska. Przy cenach dyktowanych przez koniki
    biulety dostane być może osoby nie zainteresowane zbytnio widowiskiem, ale
    zainsteresowane lansowaniem sięuczestnictwem w imprezie i które mają na to
    pieniądze. Osoby naprawdę zainteresowane, ale bez duzych zasobów gotówki
    będą musiały obejść się smakiem.
    Są artyści którym zwisa kto przyjdzie na ich przedstawienie byle zapłacił,
    ale są tez Artyści którym zależy, by to co robia trafiało do ludzi, którzy
    to rozumieją i są tym zainteresowani. Koniki mogą działać na szkodę tych
    drugich...

    Pozdrawiam Przemek