  • 1. Data: 2008-04-22 14:10:32
    Temat: Bilet - cena nominalna
    Od: g...@o...pl

    Witam, czy zakupiony bilet na koncert po jakiejś tam cenie (a nie
    mogąc już do zwrócić) można sprzedać na allegro po cenie niższej? Czy
    nie?

  • 2. Data: 2008-04-22 14:15:14
    Temat: Re: Bilet - cena nominalna
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    g...@o...pl wrote:
    > Witam, czy zakupiony bilet na koncert po jakiejś tam cenie (a nie
    > mogąc już do zwrócić) można sprzedać na allegro po cenie niższej? Czy
    > nie?
    Mozesz zawsze sprzedac jako gratis - np szalik + bilet gratis itp

    Pytanie bardziej na grupe allegro - zapytaj sie tam - beda wiedziec czy
    czasem takie aukcje nie beda usuwane

  • 3. Data: 2008-04-24 19:50:24
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Po cenie niższej tak, po wyższej nie. Por. art.133kw. Przynajmniej z punktu
    widzenie prawa wykroczeń.

  • 4. Data: 2008-04-25 10:58:28
    Od: l...@i...eu

    > Po cenie niższej tak, po wyższej nie. Por. art.133kw. Przynajmniej z punktu
    > widzenie prawa wykroczeń.

    Nie zgadzam się z tym.Po wyższej też można sprzedać bilet bez sankcji.
    Przeczytaj dokładnie art. 133 kw

  • 5. Data: 2008-04-25 11:33:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    l...@i...eu pisze:

    > Nie zgadzam się z tym.Po wyższej też można sprzedać bilet bez sankcji.
    > Przeczytaj dokładnie art. 133 kw

    Jeśli sprzedaje się z zyskiem, to nie można.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 6. Data: 2008-04-25 11:38:04
    Od: l...@i...eu

    >   Jeśli sprzedaje się z zyskiem, to nie można.

    Mylisz się. Przeczytaj uważnie powyższe

  • 7. Data: 2008-04-25 11:42:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    l...@i...eu pisze:

    > Mylisz się. Przeczytaj uważnie powyższe

    To może ja zacytuję, a Ty wyjaśnij, co masz na myśli.

    § 1. Kto nabywa w celu odprzedaży z zyskiem bilety wstępu na imprezy
    artystyczne, rozrywkowe lub sportowe albo kto bilety takie sprzedaje z
    zyskiem,

  • 8. Data: 2008-04-25 11:46:15
    Od: l...@i...eu

    > § 1. Kto nabywa w celu odprzedaży z zyskiem bilety wstępu na imprezy
    > artystyczne, rozrywkowe lub sportowe albo kto bilety takie sprzedaje z
    > zyskiem,

    No więc wyjaśniam. Przepis dotyczy biletów (liczba mnoga) - a nie biletu.
    Jeden bilet można sprzedać z zyskiem.

  • 9. Data: 2008-04-25 11:54:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    l...@i...eu pisze:

    > No więc wyjaśniam. Przepis dotyczy biletów (liczba mnoga) - a nie biletu.
    > Jeden bilet można sprzedać z zyskiem.

    Obawiam się, że nie masz racji. Ale z mojej strony eot, chyba że
    faktycznie masz w zanadrzu jakieś orzeczenie sądu potwierdzające Twoją
    wersję.

  • 10. Data: 2008-04-25 12:12:30
    Od: kam <...@...pl>

    l...@i...eu pisze:
    > No więc wyjaśniam. Przepis dotyczy biletów (liczba mnoga) - a nie biletu.

    jak w wielu przepisach prawa karnego
    które jak najbardziej dotyczą też pojedynczych rzeczy

    KG