eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBilet - cena nominalna › Re: Bilet - cena nominalna
  • Data: 2008-04-29 06:01:32
    Temat: Re: Bilet - cena nominalna
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał
    > >
    > > Zatem: zbyt niska cena biletu powoduje, że na widowisko idą osoby,
    > > którym niekoniecznie zależy na tym.
    > >
    > > Wyższa cena biletu powoduje, że trafiają one do osób bardziej
    > > zainteresowanych.
    >
    > Ale weź pod uwagę, że organizator koncertu/imprezy/czegośtam może być
    > zainteresowany dotarciem do tych mniej zainteresowanych (przy założeniu
    > że zainteresowanie mierzy się możliwościami płatniczymi).
    >
    > Tak jak reklama ma swój target, tak i koncert (który jest często swojego
    > rodzaju reklamą - np. płyty) też ma swój.

    To może zorganizować imprezę zamkniętą np. z zaproszeniami imiennymi
    dystrybuowanymi w określonym środowisku lub według określonego klucza.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1