  • Data: 2008-04-26 06:02:38
    Temat: Re: Bilet - cena nominalna
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 25 kwiecień 2008 23:03
    (autor Piotr [trzykoty]
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <futguq$jvf$1@z-news.pwr.wroc.pl>):

    > Po prostu "konik" nie wnosi wartości dodanej, tylko podnosi ceny za nic w
    > zamian.

    Czasami zdarzyło mi się też tak sprzedać komputer. Kupowałem i sprzedawałem
    drożej nic nie dając więcej :D

    > Jeszcze, gdyby je roprowadzał w innych miejscach, grupach osób niż
    > pierwotnie itd... To byłaby jego usługa...
    > Ale on stoi najzwyczajniej przed kasą, sprzedając drożej, nie oferuje
    > niczego klietnowi,

    No jak nie? Oferuje bilet, który bez niego jest nie do dostania. Poza tym,
    tu było pytanie o sprzedaż na bazarze, więc sprzedaje gdzie indziej.

    > stąd pewnie zamiar zwalczania tej bezproduktywnej
    > praktyki.

    No tak, rzund i parlamynt powinny zwalczać bezproduktywne praktyki
    gospodarcze, albowiem nie można przekazać sterowania gospodarką w ręce
    przypadkowego narodu :-P

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu