  • Data: 2024-02-08 06:32:49
    Temat: Re: Biegły z łodzi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak zyła i funkcjonowała i na nic się nie skarżyła to pewnie i nie umarła
    > śmiercią gwałtowaną z tej starości.

    Stachowiak też żył sobie ze śladowymi ilościami amfy i nie umarł na to
    dopóki go kulsony nie zabiły.

    > Niespadanie ze schodów jest zachowaniem typowym, no chyba, że zawsze
    > schodził tak, że istotnie zwiększał ryzyko upadku.

    Nieumieranie w kulsonim kiblu też jest w sumie zjawiskiem typowym/

    > Pytanie, jak
    > istotnie. Trzeba by znać statystyki śmiertelności związanej z tym ED.

    Nikt ich chyba nie zna. Za to dość powszechnie znane są statystyki uduszeń.

    > dobrze, tez nie jestem tu przekonany, o ile cała argumentacja opierała
    > się o ED. Ale sąd najwyraxniej był.

    Komende też skazali więc sąd najwyraźniej był przekonany. W pierwszej
    instancji też przegrałem, że jak nazwiesz zwlnienie wygaszeniem stosunku
    pracy jest ok. O niczym to już nie świadczy, niestety. I tak jak pisałem
    - skoro strony lecą w chuja, to kontunuując wątek że kulsony nie zabiły
    Stachowiaka, to jakby biegły został sprytnie zniknięty to w zasadzie tak
    samo wszystko odbywa się zgodnie z prawem i na chuj drążyć temat...
    Lecenie w chuja ma swoje konsekwencje...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!