  • Data: 2003-10-18 23:54:16
    Temat: Re: Biała sobota w szpitalu [!?] .....
    Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > że owszem ale tylko PŁATNE BADANIE MOGĄ WYKONAĆ.
    > Czy to jest normą ? Czekanie przez rzesze chorych pół roku na
    wykonanie
    > badań i równoczesne wykonywanie przez ten sam zespół pełnopłatnych
    badań ?
    > Jak to się ma do etyki lekarskiej, prawa, norm społecznych ?
    > A na marginesie. Dobrą [?!]reklamę sobie u mnie wyrobił ten szpital
    . A może
    > coś przeoczyłem i jest inaczej ?
    > Stan

    to o czym piszesz nikogo nie dziwi w krajach bardziej rozwinietych niz
    my...
    swego czasu bylem swiadkiem zapisow pacjentek do operacji usuniecie
    macicy w jednym z Londynskich szpitali...
    pacjentka byla z kasy chorych (NHS) i dostala propozycje terminu za 7
    miesiecy...
    bez zadnych problemow dostala takze propozycje oplacenia calej
    procedury i przyspieszenia operacji czyli termin za 3 dni...
    nikt nie robil z tego powodu problemow... nikt nie posadzal lekarzy o
    lapowki... bo tam wszyscy wiedza ze za pieniadze z ubezpieczenia
    spolecznego to mozna sobie trumne kupic i trzeba czekac w
    kolejkach...

    --

    WaldiM

    Serwis antykoncepcyjny