    From: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezpodstawne zwolnienie dyscyplinarne - dlugie.
    Date: Tue, 13 May 2008 22:14:42 +0200

    Użytkownik "zanies" <z...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:g0crgj$1db$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Sprostuje, ojciec dostal protokol faksem.. w miejscu, w ktorym powinien
    > podpisac sie po zapoznaniu pozostaje nadal puste miejsce. W protokole jest
    > mowa o stwierdzeniu nielegalnego poboru energii na jednej z faz (pisze tam
    > bardziej fachowym jezykiem). Jest napisane, ze wlascicielem licznika jest
    > ojciec. Coz wiecej, sa podpisy ludzi z komisji, w zabezpieczonych dowodach
    > zapisano - "3 zdjecia". Pisze rowniez o braku oryginalnej klodki.

    A powinno, byc o braku oryginalnych plomb. Bo coz znaczy oryginalnosc klodki
    i dlaczego ekipa miala by sprawdzac nieoryginalnosc nieswojej klodki?

    No i ten faks. Na komorke go dostal?

    Ochlon. Odsapnij. Poczytaj kwity i zdaj relacje.

    Bo poki co zapodajesz informacje sugerujace, ze jednak nie do konca wszystko
    jest czyste i oczywiste.

    Jedna z faz (wiec przylacze trojfazowe), zakladane _wiele_lat_ temu na
    potrzeby _jednego_ garazu...

    Nie gniewaj sie, ale jezeli w ten sposob bedziecie przedstawiac sprawe przed
    sadem to przerzniecie.

    sz.