  • Data: 2007-07-20 21:35:52
    Temat: Re: Bardzo poważny wypadek w pracy
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    x...@o...pl pisze:
    > Zapomniałem dodać,że stało się to na terenie zakładu DUDA, oni nas o
    > niczym nie informują.
    > Od jutra zaczynam osobiste śledztwo co i jak, dowiem się ile zdołam.
    > Generalnie mam nadzieję, że jakiś prawnik zechciał by siępodjąć tej
    > sprawy wzamian za prcent z wygranej bo inaczej nie jestem w stanie
    > zfinansować jej prowadzenia.
    > Dzięki za zainteresowanie
    Zakład XXX nie ma obowiązku informowania was o tym, co się dzieje na
    jego terenie, może to być np. tajemnica służbowa. Na tomiast Inspekcja
    Pracy na pewno będzie zainteresowana wypadkiem w miejscu pracy,
    szczególnie tak poważnym. Znajdź adres i dowiedz się, może już jutro uda
    Ci się z nimi porozmawiać. W tej chwili najważniejsze jest ustalenie
    przebiegu wydarzeń. PiP powiadomi prokuraturę, potem będzie pewnie
    proces karny a ew. roszczenia cywilne nie uciekną, poczekaj na ustalenie
    faktów. Istnieje w końcu pewne prawdopodobieństwo, że winę ponosi Twój brat.

    chester