  • Data: 2007-07-30 20:45:30
    Temat: Re: Bardzo poważny wypadek w pracy
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    x...@o...pl pisze:
    > okazuje się że to nie był szyb windy ale winda transportująca skrzynie
    > z mięsem na bazie taśmy.
    > Ktoś z czytelników Oliwier powiadomił mnie mailem o tym, że winda ta
    > nie została atestowana i zbudował ją dział metalowy zakładu Duda
    > biorąc jednocześnie za to pieniądze z uni.
    > Jeśli jeszcze ktoś czyta ten post, chciałbym, wiedzieć gdzie mogę to
    > sprawdzić, kto odebrał te maszynę i zezwolił na jej działanie.
    > Dziekuje za wiadomości

    Ty chyba nigdzie. Natomiast Państwowa Inspekcja Pracy przejedzie się po
    nich równo walcem i ktoś tam konkretnie beknie. I to niezależnie od
    tego, czy to brat sam sobie coś zrobił przez zagapienie, czy też winna
    jest bezpośrednio zła konstrukcja urządzenia. Brak atestu na sprzęt
    przemysłowy, szczególnie taki, to raczej nie jest coś, z czego się da
    wykręcić, choć ja szczegółów nie znam. Ale w PIP udzielą Ci pomocy
    prawnej i tam też uderzaj.

    chester

    PS. Brat mam nadzieję zdrowieje.