  • Data: 2007-07-26 07:25:46
    Temat: Re: Bardzo poważny wypadek w pracy
    Od: x...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    okazuje się że to nie był szyb windy ale winda transportująca skrzynie
    z mięsem na bazie taśmy.
    Ktoś z czytelników Oliwier powiadomił mnie mailem o tym, że winda ta
    nie została atestowana i zbudował ją dział metalowy zakładu Duda
    biorąc jednocześnie za to pieniądze z uni.
    Jeśli jeszcze ktoś czyta ten post, chciałbym, wiedzieć gdzie mogę to
    sprawdzić, kto odebrał te maszynę i zezwolił na jej działanie.
    Dziekuje za wiadomości