eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBank - nieterminowe rozpatrywanie reklamacjiRe: Bank - nieterminowe rozpatrywanie reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news-fra1.dfn.de!news.ispa.de!news.germany.com!newsfeed.utanet.at!newsfeed0
    1.chello.at!newsfeed02.chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <e8h9lu$m8l$1@inews.gazeta.pl>
    <g5i5yhi4ivqi$.4xe8xi9n1k1u.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Bank - nieterminowe rozpatrywanie reklamacji
    Date: Thu, 6 Jul 2006 01:11:25 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    x-mimeole: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Message-ID: <f8d6$44ac4720$5112dcf7$28148@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 14
    NNTP-Posting-Host: 81.18.220.247 (81.18.220.247)
    NNTP-Posting-Date: Thu, 06 Jul 2006 01:11:28 +0200
    X-Trace: 0f8d644ac4720f4b7795228148
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:399334
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Pewnie nie ma tak dobrze, ze brak odpowiedzi w teminie
    >> oznacza zgode po mysli klienta?
    >
    > Chyba jest :)

    I co z tego, skoro i tak mimo ustawowego obowiazku uznania reklamacji nikt
    mu tej reklamacji nie bedzie chcial uznac, bo jedyna sankcja jaka im grozi,
    jest skierowanie przez klienta sprawe na droge sadowa....

    Pozdrawiam,

    Tiger


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 06.07.06 06:28 kam

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1