  • Data: 2010-04-25 18:00:57
    Temat: Re: Bank dzwoni wieczorami - co mogę zrobić?
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-25 00:18, r...@p...onet.pl pisze:

    > Albo włączyć automatyczną sekretarke na odbieranie po pierwszym dzwonku i dać
    > powitanie nagrane z 997 "pogotowie policji - prosze czekać".
    > Bank po usłyszeniu tego powinien dac sobie siana.

    Trochę jednak szkoda by było jakby ktoś znajomy z numeru
    niezastrzeżonego nie dodzwonił się z osobą do której dzwonił/a.
    Mam w telefonie taki przycisk "Zajęte" i jak ktoś z numeru zastrzeżonego
    dzwoni to na niego naciskam, albo nie odbieram (a telefon jednak długo
    mi dzwoni).
    Wtedy, gdy nacisnę na "Zajęte", to u osoby dzwoniącej pokazuje się
    informacja: "Połączenie odrzucone", no i mi się to nie podoba. Cały czas
    szukam odpowiedniego rozwiązania dla automatycznego odrzucania połączen
    z numerów zastrzeżonych.

    --
    animka