    From: w...@v...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bandytyzm nagradzany w świetle prawa
    Date: 18 Jul 2006 21:15:19 +0200

    > tyle że żona ma prawo w nim mieszkać - art.28[1] kodeksu rodzinnego i
    > opiekuńczego
    >
    > KG
    mieszkać, a nie pozbawiać go mieszkania, to chyba jest różnica... ona nigdy z
    nim nie mieszkała, a mój brat zaginął 7 lat temu i też tam nie mieszkała,
    włamała się dopiero teraz, gdyby wrócił, nie mogli by razem mieszkać, bo oboje
    są ciężko chorzy... poza tym jest jeszcze jeden problem, rodzice mojej bratowej
    chcą się jej pozbyć za wszelką cenę, próbują przerzucić opiekę nad nią na jej
    córkę, moją bratanicę która ma teraz 18 lat chodzi jeszcze do szkoły, jest
    niesamodzielna, sama potrzebuje opieki, a nie jest w stanie opiekować się chorą
    psychicznie matką...

    gdyby mój brat wrócił, w żadnym razie nie mieszkali by razem, on z nią nawet
    pięciu minut nawet nie wytrzymywał, ciągle były awantury, przez 18 lat
    małżenstwa mieszkali ze sobą około 3 miesięcy i to tylko i wyłącznie przy
    rodzinie, nigdy sami...

    działania rodziny bratowej to nie zwyczajnie próba pozbawienia mojego brata
    mieszkania, bez względu na to co się z nim dzieje, kiedy z nimi rozmawialiśmy i
    pytaliśmy się, gdzie ma pójść mój brat, jak wróci odpowiedz była, do was, albo
    do przytułku...

    mam tego wszystkiego dosyć, ale niestety nie mogę sobie odpuścić, bo mój brat
    jak wróci musi się gdzieś podziać, też jest człowiekiem, mieszkanie ktore ma, to
    jest mieszkanie z podziału, ktore dostał od nas, nie po to, żeby ktoś mu je kradł