  • Data: 2006-07-19 14:05:16
    Temat: Re: Bandytyzm nagradzany w świetle prawa
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr "Gerard" Machej" <g...@g...com> napisał w
    wiadomości news:e9l9r4$pcq$1@news.dialog.net.pl...

    > Zdaję sobie sprawę, że są sytuacje, w których taki przepis może
    > być bardzo krzywdzący dla właściciela. Ale są też sytuacje,
    > kiedy brak tego przepisu może być bardzo krzywdzący dla lokatora,
    > i to próbuję Ci uświadomić.

    a ja prubuje ci uswiadomic, ze w bardzo prosty sposob, ot chocby poprzez
    ustawowy nakaz sporzadzania podczas najmu umowy pisemnej mozna
    wyeliminowac przypadki o ktorych dobro ten przepis rzekomo dba, jesli ktos
    nie ma umowy, nie ma prawa do lokalu i tyle, umowe spisac prosto, zajmuje
    to godzine czasu, a wywalenie zlodzieja z wlasnego mieszkania moze zajac
    miesiace albo i lata

    to samo z nieplacacymi, nie placi okreslony czas, wylatuje i niewazne ze
    to zima, niech panstwo sie martwi co z nim zrobic a nie wlasciciel lokalu

    > Chciałbyś, żeby właściciele tych mieszkań mogli bez problemu
    > wywalić wszystkich lokatorów, gdy tylko najdzie ich ochota?

    ale co mnie oni obchodza, ja o zupie ty o du..
    chodzi mi o przypadki jak tu poruszony, samowolnego zajecia lokalu, albo
    np nieplacenia wlascicielowi za wynajmowany lokal, o to aby mmozna bylo np
    spisac konkretna umowe z konkretnymi warunkami i aby obie strony sie jej
    musialy trzymac, a narazie to wlasciciel musi, a najemca moze, a jak nie
    to ma to w de i wlasciciel musi lazic posadach aby dochodzic swoich racji,
    wiadomych od poczatku

    o to ze to najemca jest chroniony, a nie wlasciciel, o to ze zlodziej ma
    przywileje a wlasciciel obowiazki itd