  • Data: 2006-07-18 18:20:31
    Temat: Re: Bandytyzm nagradzany w świetle prawa
    Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen napisał(a):
    > i bardzo dobrze, bo takie przepisy powoduja miedzy innymi takie chore
    > sytuacje,

    A brak tych przepisów powoduje takie chore sytuacje, że najemca nigdy
    nie wie, ile będzie mógł sobie mieszkać i czy ma sens inwestować
    w mieszkanie, remontować je, znajdywać pracę... Bo ciągle jest
    zagrożony, że nagle właścicielowi się "odwidzi" i postanowi go
    wywalić z domu.

    > wlasnie po to aby nic takiego nie okreslac, jest akt wlasnosci, jest
    > prawo, nie ma aktu wlasnoci, nie ma prawa i won z lokalu

    Przeczytaj uważnie pierwszy post w tym wątku, to zobaczysz, czemu
    wspomniałem o trzymiesięcznym terminie.

    Pozdrawiam,
    Gerard