  • Data: 2006-07-18 13:41:49
    Temat: Re: Bandytyzm nagradzany w świetle prawa
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:e9ibrg$m16$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Posługujesz się myśleniem tak płaskim, że nie powiem co.

    plaskim?
    bo co, bo uwazam ze prawo wlasnosci do lokalu da sie udowodnic w 5 minut,
    a zlodzieja nawet w srodku zimy powinni na ryj wywalic?

    > idiotyczny to ty jesteś idiotą.

    takie teksty to w piaskownicy do kolegow gadaj, synku

    > Policja operuje na poziomie podejrzenia że coś nie jest własnością
    > złodzieja.

    tu nie potrzeba zadnego sadu wystarczy akt wlasnosci lub jego brak,
    dlaczego to wlasciciel posiadajac wszelkie papiery musi dochodzic
    sprawiedliwosci w sadzie, niech zlodziej tam szuka ratunku jak sie czuje
    pokrzywdzony, ale z ulicy, a nie z cudzej wlasnosci

    i jak dla mnie nie ma to zadnego logicznego wytlumaczenia