  • Data: 2021-03-19 18:59:46
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > To chyba tylko dla Ciebie. Gdzie ja pisałem o legitymowaniu w celu
    > wyciągania jakiś nagrań z komórki?

    Ale jaja...
    Teraz nie wiem czy ty na serio pytasz czy to jakis kolejny etap
    robienia sobie żartów z rozmowcy.
    Nawet cie dopytywałem czy obywatel ma obowiazek udostepnic takie
    nagranie.

    Serio nie pisałes ze pierwsze co kazesz to legitymowac tych co
    nagrywaja? wow...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"