  • Data: 2021-03-19 19:38:14
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.03.2021 o 18:59, Budzik pisze:

    > Ale jaja...
    > Teraz nie wiem czy ty na serio pytasz czy to jakis kolejny etap
    > robienia sobie żartów z rozmowcy.
    > Nawet cie dopytywałem czy obywatel ma obowiazek udostepnic takie
    > nagranie.
    > Serio nie pisałes ze pierwsze co kazesz to legitymowac tych co
    > nagrywaja? wow...

    Pisałem, ale weź kontekst pod uwagę. Robisz jakieś działania na
    zewnątrz. Większość ludzi ma to w d...pie. I trafia się jeden
    zainteresowany. Ogląda. Przygląda się. Nagrywa. No przecież - bez żadnej
    złośliwości - jeśli by się coś stało i trzeba by jakiegoś postronnego
    świadka, to on będzie najlepszy.

    Ja nic nie poradzę na to, że Ty wszędzie dopatrujesz się spisku. Jak
    spisku gdzieś nawet nie ma, to Ty czujesz wręcz wewnętrzną potrzebę jego
    stworzenia.

    --
    Robert Tomasik