  • Data: 2021-03-20 00:35:27
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-03-19, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > niezerowa, bo duzo tych osob poszukiwanych jest.
    > Robert moze poda czy znajdzie ilu,
    >
    > https://dziennikpolski24.pl/tysiace-przestepcow-wpad
    a-przypadkowo/ar/3442957

    > Tu np mowa o 39 tys zlapanych ... to ilu bylo poszukiwanych ? 30 tys
    > srednio, 50 tys, 100 tys, 200 tys ?
    > Tak czy inaczej - sprawdzisz 1000 osob, cos tam zlapiesz ...

    No ale czy to jest optymalne miejsce do łapania? Trudniej, bo się burzą,
    są czesto zorganizowaną grupą, mają prawników, szaleją medialnie... to
    chyba trzeba mieć jakiś ekstra powód, aby ich akurat tak próbkować?

    > Ale czemu galeria - mozna o 6 rano czy 21 odwiedzic jakis blok
    > mieszkalny i wszystkich sprawdzic :-P

    Drzwi otwierać, gadać z zaspanymi, jeszcze pies obszczeka a kon nasra na
    buty. A jeszcze, jak nie wpuszczą domofonem to SWAT?

    > Albo po prostu dac patrolowi zadanie - skontrolowac 50 osob na ulicy.

    Pewnie już takie mają.

    > Pytanie co wolisz - kontrole w domu, w galerii handlowej, na ulicy,
    > gdy sie spieszysz do pracy, czy na jakiejs imprezie/protescie :-P

    Wolę mieć święty spokój. Swoją drogą, ile razy byłeś, i wjakich
    okolicznościach, legitymowany w ciągu np. ostatnich 20 lat? Oczywiście
    poza sytuacjami jak wspomniane lotiska, czy inne punkty kontroli.

    Tak. Był jakiś terorysta im uciekł.

    --
    Marcin