  • Data: 2021-03-19 20:38:56
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.03.2021 o 08:11, J.F. pisze:

    > U nich w zasadzie "nigdy nie bylo".

    Bo nigdy nie był im potrzebny. Za pomysł prewencyjnego legitymowania
    pewnie by łby poleciały. Przynajmniej kiedyś.

    > Pewnie na poczatku niewiele, ale z czasem troche by pomoglo.
    > A jak im sie znany terrorysta zatrudni jako ochroniarz na lotnisku ?

    Przecież już tak było (prawie). Jakiegoś zradykalizowanego islamistę
    chcieli wywalić z obsługi airside lotniska i okazało się że to rasizm i
    nietolerancja;)

    > No i zobacz u nas - ten dowod co chwila potrzebny - w banku, w
    > bibliotece, kupujac telefon ... potrzebny, czy "przydaje sie" ?
    > A oni zyja bez.

    Ja tam generalnie dowodu nie noszę. Jak co to prawko. Jak się nie podoba
    to trudno. Nawet kulsony problemów nie robią. BTW - nie mam dowodu, daję
    im prawko - mają prawo się przyczepić - bo żeby zatrzymać to chyba muszą
    mieć uzasadnione podejrzenia, że podaję się za kogoś innego - tu nie
    mają - nie odmawiam podania tożsamości, mam jakiś dokument na tą
    tożsamość znam wszelkie dane które moga sobie sprawdzić. Więc w sumie
    dowód tak naprawdę to mi potrzebny żeby konto założyć i ślub wziąć;)

    > Dodaj jeszcze takie modne dawniej joyride, czyli kradziez samochodu
    > celem krotkiej przejazdzki.

    U nas też było.

    > na to akurat dowody nie pomoga, ale ... kazdy ma taka policje, na jaka
    > zasluzyl ? :-)

    Coś w tym jest:(

    --
    Shrek