  • Data: 2021-03-10 21:22:20
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:60491c95$0$525$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 10.03.2021 o 10:22, J.F. pisze:

    >Nie ma normy na legitymowania.

    Nie ma, nie ma, a patrolowcow jakos ocenic trzeba :)

    >A jeśli sie okaże, że będzie nielegalna?

    Jakas kiepska taka podstawa mi sie wydaje :-)

    >Jakoś świadków trzeba ustalić.
    >Legitymowanie do tego służy.

    No to trzeba od razu podac, ze chodzi o ustalenie swiadkow :-P

    >Ale policjant może o tym nie być przekonany i uznać za celowe
    >złożenie
    >wniosku o ukaranie do sądu.

    Ale to juz przekroczenie uprawnien, i obywatel ma prawo sie bronic
    :-)

    >No właśnie. Policjant też nie.

    No ale ja nie oskarzam ludzi, to nie musze, a policjant we wlasnym
    interesie powinien :-)

    >Zdecydowanie zły kierunek.

    Macie zwiazek zawodowy - interweniujcie :-P

    J.