    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 08 Mar 2021 16:59:56 GMT

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Wtedy będzie jak w Ameryce ;-))
    >
    > Łi pipl, Po-take-Ameryke-szłem ;-)

    U nich to z innego powodu.
    Tak bardzo kochaja bron, maja jej tyle ze w tej chwili kazdy boi sie
    kazdego ze ten ma giwere za paskiem.
    Cos co miało dawac im bezpieczenstwo robi z nich kretynów przy byle
    kontroli plolicyjnej. Taki absurdzik.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie