  • Data: 2021-03-08 17:34:16
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.03.2021 o 10:40, Kubuś Puchatek pisze:

    > Normalnie napisałbym, że to dowód anegdotyczny, więc się nie liczy,
    > gdyby nie to, że w rodzinie miesiąc temu (półtora?) miałem podobny
    > przypadek.

    Nie - kumpel - stwierdzony covid, leczony przez teleporady. Leki mu
    wykupywałem, więc zdziwko - antybiotyki i przeciwzakrzepowe na kowot?

    Okazuje się że oni przez słuchawkę leczyli na pocovidowe zapalenie płuc.
    W końcu nie do końca przepisowo tomografia. Lekarz mu mówi że to
    standardowe powikłania pocovidowe, żadnego zapalenie nie ma - ma się
    ruszać i dużo ćwiczyć oddechowo bo jak nie to zwłóknienie płuc. A te
    konowały na słuchawce kazały mu wręcz przeciwnie - leżeć i unikać
    jakiegokolwiek wysiłku.

    --
    Shrek