    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <s1tdtn$t26$1@gioia.aioe.org> <604248f5$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <60424ba7$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60427cd6$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <6042be66$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <o...@d...nat.stargardszczecinski.vectranet.pl>
    <604391e1$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s24hqs$1q56$1@gioia.aioe.org>
    Date: 08 Mar 2021 09:59:57 GMT

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski k...@p...onet.pl ...

    > bzdura, służba została sparaliżowania na wiosnę, ale niektóre
    > efekty się odkładają w czasie. Nieprzeprowadzona operacja na
    > wiosnę swoje żniwo zbiera często po kilku miesiącach. Poczałkowo,
    > farmaceutyka pomaga, ale to tylko czasowo. Wyjątkowo zgodzę się z
    > Robertem.

    I dokładnie wszystkie te skumulowane choroby dały o sobie znac
    rowniutko od poczatku pazdziernika, dokładnie wtedy kiedy wystrzeliły
    zachorowania na covid? Naprawde wierzysz w taka przypadkową korelacje?

    > O paraliżu służby zdrowia mówili lekarze latem i ostrzegali, że
    > efekt niepożądany będzie widać jesienią, jeśli szybko tego się nie
    > zmieni. Procedury z tyłka powodowały zatory, przy zwiększonej
    > zachorowalności na cokolwiek na jesieni, co w naszym klimacie jest
    > standardem ze względu temperatury oraz większego smogu. Podawano
    > nawet propozycje zmian w procedurach, tak by było bezpiecznie,
    > zgodnie z nauką oraz by nie paraliżowało to pracy.

    Mowiono o wielu rzeczach, raz tak raz siak.
    Odkładanie leczenia oczywiscie musi niesc ze soba skutki ale nie az tak
    skoordynowane czasowo.
    Poza tym dla mnie nie ma znaczenia czy umieram dlatego ze mam covid czy
    dlatego ze zle zorganizowano opieke medyczna.

    > tia, na choroby niezwiązane z covidem....

    Serio, masz takie dane?
    Pokazesz?

    > Ale tu nie miejsca w szpitalach były problemem, tylko komunikacja
    > i kolejki na badanie czy przypadkiem ktoś nie ma covida. Proponuję
    > obejrzeć: https://m.cda.pl/video/65878790e

    A moze dałbys rade strescic?

    Ale zastanawiam sie, skoro twierdzisz ze problemem nie były miejsca, to
    dlaczego pacjenci musieli czekac w karetkach ktore były potrzebne
    gdzies indziej? Nie dało rady zorganizować przedsionków izolacyjnych?
    Bo znów - dla mnie nie ma zadnego znaczenia czy umieram dlatego ze nie
    dojechała do mnie karetka bo nie było miejsca w szpitalu czy dlatego ze
    miejsca były ale przed szpitalem inny pacjent bezsensownie czekał w
    karetce.
    Dla ciebie ma to znaczenie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją