  • Data: 2021-03-08 10:59:57
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski k...@p...onet.pl ...

    > Tak nie jest zamknięta, tylko "badania" się robi przez teleporady.
    > Matka by mi przez to zeszła na covida waśnie, bo przy jej
    > współistniejących chorobach lekarz na teleporadzie dał jej
    > idiotyczny zestaw leków. Całe szczęście bratowa niedługo później
    > odwiedziła matkę i widząc w jakim jest stanie zamówiła prywatna
    > wizytę domową. Lekarka przyjechała, zbadała kazała odstawić tamte
    > leki kategorycznie, przepisała inne.
    >
    > Ale nie, nie ma to związku z tym, ze nie widząc pacjenta, nie
    > badając go poprawnie, wiesz jaki sposób leczenia mu zapisać.
    > Szczególnie jeśli masz kilka chorób.

    Tak, trzeba być upartym.
    Akurat w tym roku wyjatkowo duzo korzystałem i jakos wszedzie gdzie
    chciałem to sie dostałem.

    Ale twój przypadek jest ciekawy - dlaczego to forma wizyty w postaci
    teleporady zdecydowała o błednym zestawie leków?

    Znajoma opowiadała mi ostatnio ze na teleporadzie wypisano jej lek na
    który jest uczulona. Kogo to wina? Takich informacji nie powinno być
    juz gdzies w systemie? Winny lekarz czy narzedzia ktorymi dysponuje?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."